äckligt kaffe rinner ner från kanten på min kaffekopp

jag vaknar utav att erika ringer ett antal gånger
någon frågar - är du lesbisk? och jag antar att det är calle
och det var det. och jag kommer inte ihåg att jag smsade med fru imorse :S

finns nog inget härligare än att somna om en tidig morgon
det är min bästa känsla, iaf i veckan..
att man senare kanske somnar om och vaknar X antal timmar senare är ju inte så kul..

enda jag hör nu är rickards röst, tror dom pratar om beverly hills


jag tycker inte det är onödigt att kissa
tänk att du är jättekissignödig så får du kissa, finns det något bättre?
det tar kanske 1 min att kissa, ta den tiden till att tänk lite
det gör jag
och ibland händer det att jag sitter där jättelänge haha

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0