där går mitt hjärta, mitt hjärta

jag drömde att jag satt vid datorn och klockan var typ 3 kanske
så öppnar pappa dörren och säger att jag är oseriös
jag säger att jag vet och stänger av datorn och pappa går och lägger sig
då vaknar jag och sedan somnar jag om igen

och det kändes som att jag bara sov i 5 min och sedan kommer pappa in på riktigt och väcker mig

så jag masar upp mig upp ur sängen och gör te och macka
( tack pappa för att du har köpt ost med paprika i, den är störd god )

frukosten gick bra utan några missöden haha

men jag missade dock 60 bussen och sedan 63an och sedan 2an igen
så blev typ 20 min försenad, mindre bra intryck på nya grafläraren
och han verkar vara as torr ( han är det )

verkar som att vår rektor bara tar in allvarliga människor nu för tiden
det känns så tråkigt
skolan blir ingen rolig plats då och det ska den väl vara?

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0