Det går inte när du rör vid mig

helgen har varit bra
och dålig
men mest bra

jag skulle vilja skriva av mig om allt som snurrar i mitt huvud
men tyvärr går inte det
tyvärr

igår vare eriks födelsedag och den firades hemma hos slavko
lite tråkigt att vi var tvungna att dra så tidigt
blev lite strul med olika fulla människor haha
men till slut kom vi fram och det blev donken
sedan gick jag och erik till subway
OCH FICK EN GRATIS MACKA HAHAHA
utav två killar som stod i kön bara för erik fyllde år :D
så jävla värt
sedan skulle vi gå till bk men de blev inte så för mikkis mamma hade kommit
och bilfärden hem blev lika rolig som vanligt
varför spelar vi inte in dom bilfärderna?

däckade sedan med alpha i öronen + eriks snark
hittade massa anteckningar på mobilen med imorse
ganska spännande saker man skriver när man är packad



" jag behöver ngt nytt i mitt liv så jag köpte ett annat märke på mitt lypsyl "

nu ska jag göra mer te och kolla på andra avenyn
vilken bra idé

peace

Visa ord
Postat av: Lovisa

Jepp! Nytt lypsyl, nya möjligheter!

2008-11-17 @ 21:44:01
URL: http://silkee.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0