en blå soffa i tuve

har sovit hos lovisa inatt
vi rökte vattenpipa och kollade på greys hela natten typ
lovisa somnade dock och snarkade as mycket haha
sen vaknade hon och vi hade deeptalk till typ 4
mycket trevlig kväll

idag ska vi in till stan och köpa skartkabel och äta på paprika
min mage är jättehungrig verkligen
idag fyller även erik år!!
jag tycker det vore en as bra ide att ha fest för honom här i tuve
men dom orkar inte städa
och om jag ska vara ärlig så tog det faktiskt inte så lång tid att städa här!!
så jag tycker dom ska ha fest ändå!!

jag känner mig inte delaktig i något längre
hur mycket jag tänker på vad jag gjort så vet jag inte hur jag ska göra allt bra igen



allting känns så konstigt. jag vet att det bara är jag som inbillar mig saker..
men det går inte att komma undan.. jag vet inte.. jag vet inte
jag kokar över.. det är en sak jag vet.

försvinn inte från mig

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0