en gäll gitarrsträng men ack så fint

jag har valt fel inriktning på media linjen känner jag nu
det är en sak som är säkert
jag vill ha foto uppgifter att se fram emot!!
hur i all världen tänkte jag när jag valde grafisk?
ånger känner jag bara nu

har flera uppgifter i nästan alla ämnen som måste in
engelska: inte lämnat in någon av uppgifterna
svenka: vafan gör vi där? :S
historia : inte gjort provet, hänger inte med på lektionerna och har inte gjort uppdraget
medie kunskap : har inte lämnat in något
matten : hänger inte med längre

hur fan ska jag klara av tvåan?
jag är redan skoltrött
hur faan..

känner att jag bryr mig mindre och mindre om skolan
idag fick vi t.ex en ny uppgift i svenskan
det var precis som att han berättade om att hans fru köpt en annan tidning igår
så intressant och exakt så mycket brydde jag mig om den uppgiften
och den ska vara på 8,5 sidor, hur fan klarar man av det?
dom begär så stört mycket utav oss i skolan
vi är fan bara 17 år
när man är 17 år så ska man väl inte kunna skriva en analys utav en bok
vad faaan har vi för nytta utav det i livet?
nä just det, ingenting!!

se på pappa t.ex, han tog inte studenten och han har eget företag idag
och det går riktigt bra för honom

skolan pressar en för mycket
och till vad?
att vi ska lära oss så mycket som möjligt?
utav vadå?!
jag skiter fullständigt i vad hemingway gjorde på 1800-talet!!
och att jonas älskar sitt ämne så mycket stör jag mig så jävla mycket på med
jag vill lägga mig ner på golveto ch börja lipa i protest mot att han är för hård mot oss.
han har verkligen jättehöga förväntningar på oss. han tycker det är skitkul - det gör inte vi
acceptera det då istället för att kritisera oss istället, snälla?

kände att detta blev ett inlägg om mitt hat mot skolan just nu
vart tog friden från början av 2an vägen?
välkommen till helvetet i 2an liksom

hejdå

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0