freeform five

jag känner inte för att skriva av mig nu
men jag kan säga att jag hade en väldigt bra kväll igår
allting var precis lagom

jag har iallafall drömt jätte mycket senaste nätterna
varför har jag ingen aning om
tycker det är kul att drömma
det händer att jag dagdrömmer med
typ på lektioner och sånt

jag flyger liksom iväg från verkligheten en stund
det är skönt


gammal bild på mig

ikväll ska det självklart partas igen
det är najjjjs
och jag känner att jag är mer pepp på gretas nu..
dom fyller trots allt 11 år.. jaja det ordnar sig :D

peace

Visa ord
Postat av: Lovisa

FEEEEETT PEPP PÅ FECKE!

2008-11-29 @ 15:17:52
URL: http://silkee.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0