funny little feeling

kl är 7 och jag får lite halv panik
jag har försovit mig
men jag lyckas ändå gå upp
har till och med sminkat mig idag
gud säger jag bara haha

känns som jag gick lite på aoutomatik imorse
att skippa svenskan var inte ett alternativ

känner nu att jag tog 1 sockerbit istället för 2
tror helt seriöst jag är sockerberoende

igår frågade jag natti om hon tyckte om
det var läskigt när vi äldre somnade före henne
hon svarade att hon inte alls tyckte det var läskigt
gud vad modig hon är säger jag bara
när jag var 8 var det min största rädsla typ

och jag förstår inte hur jag ska reagera så jag blir dryg
men så äre..

denna dagen har vart cp haha
men jag är stört pepp på ikväll
öl andrea och emma
kan de bli bättre?
ja om mikkis ska va med
men ah...

nu ska vara social med mina klassisar

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0