gott folk

det har vart fest hela helgen
eller fest och fest.. typ krök hela helgen
var små lullig hela helgen med
och det har hänt saker må tro

fredag bestod utav att kröka hos erika och sedan dra till lovisa och sova där :)<3
lördag bestod utav att vakna hos lovisa och sedan festa hos josefin <33
söndag , imorgon, ska vi åka till min faster och hälsa på henne på sjukhuset
tror det kommer bli trevligt :)

nu är jag helt cptrött
och jag har kommit på att det är as jobbigt att ha så mycket smink på sig på kvällen
för man måste tvätta ansiktet STÖRT länge innan allt åker bort haha fail


jag är en packing poser

jag åker ner för en rulltrappa inne i ett varuhus i stan
ser två killar i kanske 20 års åldern nere vid trappan
de ser ut att vänta på någon..
när jag kommer ner från trappan frågar de om jag känner målle
jag svarar ja och de tar tag i min arm och säger att jag ska följa med dom
jag känner mitt hjärta pulsera hårt, hårt.
vad händer nu? vad har jag gjort? jag känner ju knappt målle?
vilka är dethär? vad händer? vart är jag påväg, snälla hjälp mig
jaha vad är detta? en lägenhet? jag vill inte vara här
ta mig härifrån!! nu!
sätter mig upp ur sängen, försöker kolla runt omkring för att få någon uppfattning om vart jag är
jag är hos lovisa phu det var bara en dröm då!
försöker somna om och kudden är helt blöt av tårar, likaså är min kind

inatt hoppas jag att drömma om något lite mer trevligt
nu ska jag tvätta bort min smink i 45 min ( nää men nästan haha )

får väl berätta om hemfärden imorgon eller något

peace

Visa ord
Postat av: Lovisa

Asså du skulle verkligen väckt mig när du hade drömt! Så hade jag kommit och tröstat dig <3

2008-11-23 @ 10:08:12
URL: http://silkee.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0