jag dricker ur vad som helst nu

satt nyss och kollade igenom massa gamla bilder från i sommras
allting var så glatt och nytt då
nu är allting gammalt och grått

satt och längtade tillbaka på den 9 maj då var det 20 h festivalen
fyfan va kul det var
så jävla mysigt
jag saknar det
jag saknar det så jävla mycket
sitter och storbölar för det ( känner mig så liten )
för hur mysig hösten än är så finns det ingenting
( INGENTING ) som går upp mot en varm sommardag i solen.
på avenyn. med kompisar. med värmen, lukten. alla kyssar.
alla dimmiga kvällar. alla lyckliga stunder och ja allt

tänk att 3 ord kan få en att börja gråta så mycket
tänk att 3 små, egentligen jätte små ord men ibland de störtsa i världen,
kan få ett höstkallt hjärta att må så bra en kväll som denna.

jag älskar dig
det finns inget större att säga, säger man det och vill säga mer så räcker inte ord till!

jag saknar victorias fest så enormt mycket med
eller ja rättare sagt hela den helgen när alla var hemma hos henne
vi gjorde ingenting
typ låg på hennes altan och var bakis
så jääävla underbart

saknar dagen då jag och josefin åkte ut till emma och solade och åt kyckling och pastasallad
det var så himla mysigt

jag vill ha sommar året runt
men det kanske är så som lovisa sa
att då hade man inte uppskattat den fullt ut
och det vill jag göra!!

jag kommer ihåg när vi jagade duvor med
så jävla kul var det!!

ja, jag saknar helt enkelt sommaren, och allt nytt som var då
allting vad spännande
och jag går bara runt och väntar på att något spännande ska hända!


efter skolan idag så åkte jag hem till lovisa och louise
sedan kom mikkis efter ett tag
vi åt pepparkakor och skrattade, mjölk drack vi också
det var mysigt!!

kom hem vid 11 typ och gjorde om mitt rum
har nu en fungerande soffa och ett skrivbord
känns skönt att det är tillbaka till det normala här hos mamma

nu ska jag snart sova
fan att vi inte har mjölk hemma
då jääävlar hade de blivit te <3

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0