just for noow

igår kom jag hem halv 2 från en fest
det har aldrig hänt förut

min pepphet försvann sakta och säkert så senare in på kvällen vi kom
och jag kände bara att jag inte ville festa över huvudtaget till slut
det var inte ens kul att se på alla andra som var jätte fulla
såhär var kvällen:
kl 7  - nästan alla hade kommit spritlekarna började
kl 8 - alla är as packade och börjar dansa
kl 9 - 10 - alla börjar spy
kl 11 - alla har spytt och börjar dansa igen
kl 12 - nu börjar seriösa snacken och sedan börjar alla lipa kändes de som

jag tänker inte festa på ett tag iaf
inte förenns det är ngt riktigt kul som kommer upp
för jag klarar mig utan alkohol
och utan fest
jag kan kolla film och lyssna på håkan och äta och dricka te istället
kanske fokusera lite på skolan till och med?

plus att igår när jag skulle hem så såg jag att det
jag hade skrivit utanför hollywood var borta
va fan äre för mening med att skriva saker om det ändå tas bort?
så jävla ovärt
inget spelar någonroll

just for now: te

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0