Kärlekspar är inte involverade i kärleken längre, jag undrar vad som hänt..



Jag är en spegel.
I mig ser du mitt liv.
Just nu är min spegel smutsig.
Det är svårt att se..


igår var det tiger lou på brewhouse
och besvikelse är ordet för den konserten
tänker inte ens gå in mer på delajt hur jag kände
för då kommer jag bara bli arg haha

jag och kentan åt väldigt god mat på bk efteråt iaf

idag försov jag mig till matten och jag kände att historia lektionen idag
var den onödigaste lektionen på hela terminen.. satt och bläddrade igenom historia boken
satt och tänkte på hur mycket duktigare ( rent tekniskt sett ) alla konstnärer var förr

jag vill att du ska se mig
se att jag fortfarande finns kvar för bara dig
jag har aldrig träffat någon som dig
jag vill ha dig som jag hade dig förut
men jag vet inners inne att det aldrig kommer bli så igen
jag är så naiv



efter skolan så åkte ja hem och chillade ett tag.
seda träffade jag lovisa och vic, sedan kom slavko
träffade hannah en snabbis med
sedan åkte ja och lovisa till vasa och åt
jag har aldrig ätit så god nachotallrik så jävla gott äre
( även om jag inte åt upp allt )
sedan gick vi från vasa till korsvägen
riktigt mysigt faktiskt!!

vi kom fram till att jag vill bli en sån som fixar iodning för
konserter eller som ordnar ihop olika events osv
fett kul!

jag borde skriva en bok

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0