nakna kroppar är äckligt

klockan är tjugo i 9 och det är redan 5 st som har vart inne på min blogg
ahhaahha va händer

borås va najs
men segt
2 tim hem
de va undefär en sånhär känsla :
2 bussar, grönt ljus och håkan
aoutomatik
väl på centralen så bestämmer jag mig för att dra till donken
där träffar jag david silverdocka, han ska btw med ut nästa helg
as bra!!!
säger bara att 2 cheese och en mellan cola var perfa för mig inatt
iof åt ja bar 1½ cheese för ja däcka sen men ändåå :D:D::D

idag ska jag och mamma köpa skrivbord.. hon ska ringa kl 11
jag har inte huvudvärk.. kankse får de när jag reser på mig
känns som ja luktar rök med
fan varför ska alla röka så himla mycket? :(

nu ska ja sätta mig och dricka vatten och kolla på film, woooh

återkommer senare

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0