ponera att någon är ute efter att sticka ut dina ögon

åh gud vad denna dagen har vart bra

började med matte
jag och erika lyssnar på musik hela lektionen
jag fick iaf göra klart ett tal haha

sedan rast
och jag måste påpeka att min nya mugg är as ball
den är silvrig!
mycket mindre än mig andra
men dock snyggare!

sedan historia där jonas babblade om något.
kom inte riktigt ihåg va de var haha
satt och försökte göra en ram runt alla kommentarer..
men de gick inte som jag ville, fan liksom

efter skolan tvingade jag med erika till att köpa smink
eller ja, ja köpte bara en ögonskugga..
" blablablablablalbalbablbalba"
hur vet ja inte ;)

jag har slutat tänka så jävla mycket på hur folk fungerar nu med
känns så jävla gött
idag har vart så jävla bra
kände mig snygg, hade snygga kläder på mig, mitt hår va bra osv,osv..

efter stan med erika vare fika på mums igen
och deras kladdkaka är verkligen en KLADDIGkaka ;)

mums har typ blivit nya hängstället
jag älskar verkligen att fika där!
så stört mysigt och så stört varmt haha


denna dag har bara flytit på
även om jag inte gjort klart engelskan eller flashfilmen så mår jag bra
jag har slutat bry mig om skolan
FAN liksom
men what the fuck hey?

funderar på att sätta mig och pärla nu
blev så sugen på de haha
länge sen liksom

jag är as mätt med

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0