stjärnfallet är jag

varför är smink så stört dyrt?
pyttelite foudation kostar liksom 150 spänn
det är fan mer än vad en tröja kostar på killavdelningen på H&M asso
och en mascara, 105 kr. det är as dyrt. äre jag som är snål eller ska de va så?

jag dricker mer och mer kaffe i skolan nu för tiden, så himla mysigt

och jag måste verkligen skriva upp saker ja funderar över och sånt
annars komemr jag fan inte ihåg de, så himla tråkigt

imorgon blir det iaf fika på as mysiga cafét mums
åh längtar så!

och slutet på denna dagen ( när alla åkte hem från stan )
hände ngt konstigt, tänker inte nämna vad
men det är okej att bryta ihop ibland
vi är människor och måste få göra det!

peace

Visa ord
Postat av: josefin

ASSO MIRRE VA HÄNDE MED SNYGGA BLOGGEN!?:S

2008-11-06 @ 12:53:29

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0