Take a Look inside of my heart, Can't you see it's breaking apart?



det var i sverige, fast det liknade USA jätte mycket
och så var den ett jättestort bostadsområde som liknade ett hotel
jag kommer ihåg en kille, han var min rumskamrat tror jag
sedan gick jag igenom en lägenhet, med massa ungdomar.
de hade fått sina rum omgjorda och jag kollae in hur de hade det.
sedan tog det stopp och jag var tvungen att gå tillbaka
jag och pappa går och köper lite godis, och han säger att jag ska plocka lite godis
jag blev jätte sur för att han köpte en liten godis för 9kr
jag gick och satte mig i en bioliknande salong. fast det var inget rum, utan det var utomhus
och där nere där bioduken egenligen ska vara där gick det en kanal och det var
massvis med båtar där!! allting vad i rörelse, men jag var inte med riktigt..
för i mitt huvud var det tyst fast än jag visste att det var jätte högljutt..
min pappa satt till vänster om mig och killen som jag delade lägenhet med satt till höger.
de säger att om jag vill så får jag flytta till USA i 2år. jag får ångest och säger att jag vill
men jag kan ju inte lämna alla hemma? vad skulle dom tyckt då?
skulle dom blivit sura på mig? och jag kan inte hjälpa att bara tänka på en person!

konstiga drömmar har jag nuför tiden.
varför drömmer jag om att komma bort från allting?
vill inte jag vara här?

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0