your just a part of the game


det är söndag
det är sista kvällen på lovet
det är skit

för jag vet exakt hur det kommer bli efter lovet
det kommer bli skit!



och jag ser ingen mening med något


idag vare fika på vanilj
vilket var jätte dåligt
en " stor " latte kostade 35 och var jätte stark för en latte!!

föressten blir det mörkt kl 5 nu för tiden
och jag älskar det
ska försöka hålla mig inne tills kl 5 och sedan gå ut
det är jätte jätte jätte mysigt ute
köpa en chailatte gå runt i stan och kolla på ljusen
känna kylan och speciellt lukta på den!
eller att gå hemmifrån på morgonen
och känna kylan bita en i kinderna, det är så mysigt
och att ha vinterjackan på sig
och halsduk
åh gud jag tror jag älskar vintern

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0