svarta naglar är porrigt mina vänner

när jag gick hem från vagnen så tänkte jag på hur min morgon var
och jag kom ihåg att jag såg dimma på vatten
men jag kommer fan inte ihåg vart det var
men jag kommer ihåg dimman över vattnet
och det var jätte mysigt

JAG VILL FÅNGA ALLA DE MAGISKA STUNDER PÅ FOTO
VAAARFÖR HAR JA INGEN KAMERA ? :(

det första jag gjorde i skolan idag var att tappa min temugg i golvet
och så gick den i 4 stora biltar och massa små smulor
min mugg var grön hade ett öra och var bästa temuggen i mitt liv
nu måste jag skaffa ny :(

åkte in till stan på aslånga håltimman idag
ja och lovisa letade som galningar efter boken
" jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket "
tillslut hittade vi den på wettegrens som tydligen är samma som bokia nu för tiden? :S
och jag måste säga det att jag blev jätte besviken på den :(
den var inte alls lika bra som josefin hade sagt att den va
buu för besvikeler ( ahha lät som en bakelse )

sedan hade vi mediakunskap och rikard är verkligen bästa läraren
på engelskan fick jag och erika gå hem för att " läsa i våra böcker " my ass att vi gjorde de ;D

efter skolan träffade jag Emmap, Andrea, MC, Therese, Mikkis, Clara, och Elin
köpte även nagellack,ett svart, ett till mig och ett till frugan wio
det är verkligen jätteporrigt :S ahhahah

jag hatar när du är ledsen
jag är så rädd för att säga fel saker
så därför sitter jag där och håller käft
jag vågar inte såra mer
jag vill så gärna hjälpa, men.. jag vet inte



jag undrar hur mitt liv ser ut om 5 år
när jag är 23 och har flyttat hemmifrån
vilka jag umgås med om jag hänger
med homos och vilket jobb jag har
jag är jätte nyfiken på det haha

jag funderar starkt på att inte dricka på en månad
känns som det skulle göra mig gott nu

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0