vad är grejen?

men det är ju kul att man känner sig så uppskattad precis överallt
varför måste jag städa mitt rum?
vadå för att du vill det?
" du ser ju hur det ser ut här "
VADÅ HUR DET SER UT?
det ser fan ut som vilket jävla rum som helst ju?
DET ÄR JU VÅRAT RUM DÅ FÅR JU FAN VI BESTÄMMA HUR DET SKA SE UT
annat vore om det var i köket eller i vardagsrummet?!
det är ändå allas rum???
KAN JAG HJÄLPA ATT NATALIE HAR TYP 2345 LEKSAKER PREIS ÖVERALLT?
OCH OM JAG SKA STÄDA UTAN SAKER SÅ ÅKER ÄNDÅ ALLTING FRAM IGEN
VAD FAN ÄR DET FÖR MENING MED DET DÅ?
" du får åka till mamma "
TAAAAAAAAAAAAAAACK SÅ MYCKET FÖR ATT JAG INTE ENS FÅR
SÄGA TILL, ELLER ENS TYCKA VAD JAG VILL LÄNGRE
VAD FAN SPELAR DET FÖR ROLL DÅ?
DÅ KAN JAG JU DRA ÅT HELVETE? FÖR DET ÄR JU TYP DET NI MENAR
VAD FAN VILL NI MIG?
ATT JAG ALDRIG, ALDRIG SKA KOMMA HIT IGEN?
FINEEEEEEEEEEEEE, WHATFACKING EVER FÖR VARJE VECKA JAG ÄR HÄR
SÅ FÅR JAG PANIK OCH JAG ÄR RÄDD FÖR ATT DU TYP SKA SLÅ MIG ELLER NÅGOT
DU BLIR SÅ ARG, FÖR VADÅ? FÖR ATT JAG SITTER VID DATORN SOM ALLA TÅNÅRINGAR GÖR?
VART FAN SKA JAG TA VÄGEN?
ÄR JAG HOS MAMMA SÅ SKOLKAR JAG JU ÄNDÅ HELA TIDEN

jag förstår bara inte
varför ska ni få mig att känna mig världelös precis hela tiden?

denna julen suger

Visa ord
Postat av: Lovisa

Föräldrar är sådana..du får stå ut lite till och sen dra därifrån så snart du kan ;D

Du kan alltid komma hit om du känner att du behöver <3

2008-11-24 @ 19:03:56
URL: http://silkee.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0