kompis det går bra nu

åh denna dagen har slutat så bra
eller ja den är inte slut än men nästan haha

började verkligen piss idag
ahah sedan blev allt bättre
och fikan på mums va perfekt
men lite för varmt
men 25 kr för kaffe och en go bulle sitter aldrig fel!

och jag vill mest utav allt ha en nikon d40 nu
att bara kunna kameran och ta flera hundra bilder
på den mörka hösten som vi befinner oss i
alla ljus och lukten av kylan gör mig helt knäsvag
( jag vet att jag tjatar så mycket om det, men det är ju så underbart )


ringde till pappas företag förut med och fixade så jag ska jobba på söndag
känns gött. 6 tim = undefär 500 spänn
funderar på att jobba ihop 3500 kr så ja kan få en jävla nikon d40 någon gång!!

nu ska jag kolla om de finns lite mat där ute

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0