what have i done

japp nu är helgen över
jag har knappt hunnit vara hemma
ganska skönt

men nu kommer man tillbaka till allt elände
det är inte lika skönt

och jag känner att jag inte vill vara här hos mamma
det är fortfarande äckligt här
även om det inte är lika äckligt som de brukade vara
så är det fortfarande äckligt och jag vill inte vara själv
det är en konstig känsla för mig
jag gillar att vara själv
att få göra som jag vill osv
men efter en helg med full rulle seriöst hela tiden
så känner jag att jag inte vill vara själv
jag blir så jävla konstig om jag är för mig själv


min vän erik är duktig på att fota

jag känner mig tom och full på samma gång och jag har ingen aning
om hur jag ska klara av det sista nu i skolan
kommer verkligen att faila på allting
jag känner mig ensam och övergiven
men samtidigt älskad utav alla

den här hösten dödar mig
men vafan det är inte höst längre
det är första dec!!


peace

Visa ord
Postat av: circus em

oj, tusen tack. jag blir alltid lika förvånad och häpen när jag får kommentarer som denna. jag förstår inte riktigt vad det är i mina ord eller med mig över huvudtaget. jag är bara jag & jag har helt enkelt svårt att förstå tjusningen.



men jag blir alltid lika glad och alltid lika inspirerad och nästan pånytt född av positiv kritik. det här kommer sitta kvar länge. tack!

2008-12-01 @ 09:38:28
URL: http://obstinate.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0