you stepped into my days

min mamma kom in i mitt rum och satte sig på min pall
hon sa att morbror nyss ringde och sa att polisen hade hittat morfar i bergsjön igår natt
nu är han inlagd på ett sånt ställe. så han är säker
och morfar är inte på villovägar längre
min lilla morfar, som alltid gav mig en guldtia när jag och mamma hälsade på när jag var liten

( bild på min morfar förra julen )



jag är livrädd för att bli gammal

skulle ju skrivit tema 1 idag med
så blev det verkligen inte
här sitter jag och drömmer mig bort i en värld som inte alls existerar
och jag kan inte verkligen inte förklara känslan
det är bara att läsa hennes blogg
tjejer är helt otrolig, sån fantasi & kreativitet
jag beundrar sådana människor.
suttit och bläddrat i hennes blogg föråd i flera timmar nu
och ena inlägget är finare än det andra
hon skriver.. ja om allt..
om att hon tyckte det var jobbigt att vara bajsignödig
till vad man kan göra istället för att kolla på tv
http://obstinate.blogg.se/2008/november/
det är bara att läsa och länka till henne
hon skulle blivit årets bloggare istället för någon patetisk modeblogg

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0