åk till kungsportsplatsen!

igår va jag emmab och lule ute och gjorde streetart
det va najs

1. åk till kungportsplatsen och gå till det resebolaget som
ligger där, tror de heter resia om jag inte har helt fel.
på väggen längst det har jag skrivit " BELLS OF FREEDOM "

2. gå till hollywood, där har jag skrivit " vad jag bryr mig om nu... "

och igår peppade emmab mig till fest idag
känns bra, tack <3

och jag har tänkt på en sak, jag tänker så otroligt mycket mer nu än vad jag gjorde förut.
nu bara tänker och tänker jag. hur folk kommer reagera, vad dom ska tro om mig.
vad jag tycker om dom. varför jag tror dom inte tycker om mig osv osv osv!
så jäva irriterande. varför är hösten så förjävlig när det gäller tankar?
det blir för mycket och till slut så exploderar ju fan hjärnan!

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0