älska mig som mest då

vaknade och gick upp runt 11 tiden idag
klockan ett så kom pappa och marie hem
då tog jag ett bad
orkar verkligen inte med dom just idag
tjat tjat tjat tjat tjat tjaaat
är det enda som jag hör från dom
aldrig - bra miranda , vad duktig du är som går på WS!
fortsätt med det!

BARA FÖR ATT JAG INTE ORKADE DET IGÅR
suck på dom, specc pappa
och att marie inte vågar att konfrontera mig utan måste gå genom pappa

när klockan var halv 2 och jag började kvart i 2
så fick pappa flipp och började skrika på mig
sa att han skulle sluta tjata och att det blir för mycket
- FÖR MYCKET ? BLIR DET FÖR MYCKET FÖR DIG?

orkar inte
bara för att han aldrig gick i 2an på gymnasiet!!!
han har fan inte tagit studenten
därför ligger det jätte mycket press på mig
och fan vad jag hatar press!!

åkte till domkyrkan och hämtade ut pengar och sedan drog jag till café mums
och här sitter jag själv, och skolkar
fast jag ska göra lite analyser faktiskt
flash förstår jag mig inte på
och jag kommer få en ny uppgift i engelskan
läste lite i huckle berry igår med
den är faktiskt spännande

det sitter 2 män vid fönstret och snackar om livet
ena killen verkar vara präst eller något
och den andra tror jag hamnat snett i samhället
och han försöker få ordning på sitt liv
dom är gulliga och sprider bra stämning här på övervåningen

det är varmt här uppe med
och kuddarna är halv bekväma
träsoffan är iof jätte mysig
och träbordet med
och dom gör av sig med en härlig doft tillsammans med kaffet och teet
här på övervåningen.

deras kladdkaka är verkligen KLADDIG
och dom har lagt i typ hallon eller ngt annat bär
det är en mycket bra kombination!

min chailatte som egentligen är chaite
håller på att svalna så man kan dricka det
mums säger jag bara !



fan vad jag saknar pride
jag saknar värmen
jag saknar att viffta med solfjädern helt hysteriskt
jag saknar knut
jag saknar unni
jag saknar emmab

tro det eller ej men jag behöver er i mitt liv

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0