betray

sitter i skolan nu, i vår fina bamba
vi har fått riktiga bestick
hurra liksom

igår på kvällen drog jag en sväng till café kosmos
och träffade mikkis, emma, andrea och mc en kortis

senare när jag skulle sova så kunde jag verkligen inte sova
min ögon var jätte trötta
men min kropp var vaken
så jag satte mig och kollade på gossip girl till klockanvar 2
det var ett misstag jag fick betala för imorse
pappa skrikandes på mig som vanligt och det enda jag
sa till mig själv var att inte ta åt mig utav något han sa.
han gick för fan inte på gymnasiet!!!
eller.. iaf inte i 2an

för en som inte märkt det så har jag klippt mitt hår
och jag har rött nagelack idag, det känns bra
jag behöver en förändring
snart blir jag mitt gamla jag igen :)

det är köttbullar i tomatsås idag
det är gott. är magen glad är människan glad!

och min peppighet för lovet har bara försvunnit totalt
jag orkar inte lov
vad ska vi göra på lovet liksom?
emma åker bort
mikkis vill inte supa
linköping kommer hit
och dom kommer jag inte kunne träffa för olika andledningar.. ¨

förlåt men det känns inte bra.. någonstans

nu ska jag stänga mig i kön till maten
och efter skolan ska jag och emma fika på café mums
världens mysigaste café

hur fan kan du ta hit henne?
det är äckligt
göteborg är mitt

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0