De kommer tacka oss och vi kommer få rätt till slut.

igår vare då navid
mina fötter gjorde ont hela kvällen
och jag var hungrig

nä vi kom in i lokalen kändes det bra.
förbandet var svängigt. och ena killen som
spelade trumpet var stört snygg och
snackade skånska. jag och josse dog typ haha
när vi äntligen fick lämnat in våra kläder skulle
vi stå och trängas i väntan på navid.
och fan va opraktiskt det är med långa människor asso :(
ser fan ingenting ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

när navid kom på scen var det bra
andra låten vad kung midas
lycka liksom

sedan spelades det bara nya låtar
och vi hade inte fått tid till att lära oss dom nya låtarna så det var lite tråkigt
sista låten gjorde allt
dags för slagsmål!
åh den var det perfekta avslutet asso!

efter navid åkte jag vic och hannah till centralen
vic sprang till sin buss osm gick precis
jag och hannah gick till bk och jag fick lite mat
fan va goa pommes dom har på BK

just nu känns allting bra!
tänker fokusera på skolan
denna veckan iaf
haha
sedan tänker jag leva livet en vecka
och tänker inte låta någon stå i vägen för mig!

vad sägs om fyllevecka autum edition?
fett värt iallafall, även om emma inte är med oss
( nu lät det som hon är död, men hon är bara borta i 10 dar :( )

nu ska jag dricka upp sista julmusten
sedan borsta tänderna och gå och lägga mig

peace

Visa ord
Postat av: josefin

hahah assoo.... låtarna fanns ju på myspace, och trots allt var det deras RELEASEfest för den nya skivan, så det är ju inte så konstigt att det bara var nya låtar... ^^

2008-10-22 @ 09:03:38
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0