den 10de oktober

ingen svenska för mig idag inte!
ska göra provet på tisdag nästa vecka förmodligen
det är najs

kom till skolan och fick reda på att multimedian inte va obligatorisk
så jäävla jobbigt haha, enda vettiga var väl fikat
så himla mysigt vare
och vi åt upp allting på typ 5 min, fett got mhhmm

efter skolan regnade det
ja åkte till emma och så gick vi till hemköp och köpte avokado :D
fett gott vare !
sedan satte vi oss på mcd och ja gjorde denna bilden till emma haha



fett najs blev den och jag älskar emma!

ikväll ska jag vara hemma och jag skulle göra te förut så bah ne det fanns ingen mjölk
så ska ner till netto innan kl 9 och köpa mjölk och ngt att äta ikväll
jag mår bara illa så får se vad det blir wio 
 
när ja åkte hem från stan förut så började jag gråta när vagnen vad på valand 
det var så mysigt och the perishers sjöng så fint i mina öron
och jag älskar verkligen göteborg
ska aldrig aldrig lämna dig, det kan ja lova!!
hoppas ingen såg mig bara haha

och jag har kommit på att jag har inte så himla stora bröst som alla säger
det är ni som har små!!! ( förutom emma typ haha )

nu ska jag göra en sån här bild i ps



peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0