don´t mess with my man

okej
jag måste erkänna att jag inte bloggat på ett tag
typ igår va senaste inlägget
det känns inte bra
jag har ångest för allt nu för tiden
hata ångest

igår va ja inte i skolan
för suzette inte hade med kameran

och nu fick jag reda på att victoria inte tagit med kameraväskan
helveteeeeeeeeeeeeeeeee
jag orkar inte, får skolka idag igen
det går bra nu asso

jävla skit dag

inte peace
hej då

Visa ord
Postat av: vic

aa förlåt att jag glömde väska men jag hade inte det i minnet imorse. Att skolka var inte nödvändigt för du kunde faktiskt bara sagt att du hade glömt den hos mamma men kände att kameran vasr det viktigaste eller något i den stilen..

Jag ska försöka komma ihåg den imorgon men som sagt, påminn mig på morgonen för det är inte de jag tänker på i första hand



<3

2008-10-22 @ 14:31:58
URL: http://metrobloggen.se/victoriajalneskog

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0