алкоголизм

jag hatar det
jag hatar henne när hon dricker
varför? vad har hon som är så hemskt
i hennes liv så hon måste dricka varje jävla kväll?

jag är så jääävla rädd för att bli som henne

och först i 8an så förstod jag varför ulf ville skilja sig

kommer så väl ihåg när jag hörde hur ulf skällde på henne
- varför vinglar du?
- har du druckigt?
- hur mycket har du druckigt?
- du måste ju hålla i väggarna för att gå rakt ju!!

jag är så jääääääääääääävla rädd för att bli som henne

jag skäms över henne
jag vill inte förknippas med henne

fan, föräldrar ska ju vara det bästa som finns i livet
de ska vara ens trygghet
men vart fan finns min trygghet?

jag har provat med allt
och ingenting fungerar

det är som A säger
" hon är inte min mamma när hon är berusad "

jag tror kommit på varför jag vill flytta hemmifrån
jag vill inte bo ihop med henne
jag vill ha mitt egna place
där jag vet hur tillvaron kommer vara samma kväll
jag vet inte om hon kommer dricka tills hon somnar i soffan

jag satt i mitt rum nyss
och känner att det luktar jätte mycket rök
då har hon lämnat maten på spisen för att kolla på tv lite
då har hon somnat!!! så hela lägenheten är fylld med rök
tänk, tänk om inte jag var hemma
de hade ju kunnat börja brinna
tänk så.. ne jag vet inte
jag vill inte bo här
jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte

hejdå

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0