för mig är du död

livet rullar på?!

haha nä, jag är i någon smet och lyckas nog aldrig riktigt ta mig ur den
fyyy

sitter och peppar med musik och kaffe
ikväll ska jag och mikkis försöka oss ut på krogen
haha hur skall detta gå
eller ah, hon har ju falsklegg då.. jag fyller 18 nästa sommar (Y)
ska smugglas in under en filt typ hahaha

jag har tänkt aaaaaas mycket på hur jobbigt det är att gå i takt med musik
(  har en tvångstanke som är att man måste gå i takt med musiken )
jag typ stressar till skolan, högt tempo på musik = ont i vaderna haha :(

gjort lite najs bilder i ps igen :)










fett pepp asso!

jag blir typ tröttare av kaffe
och nu ska jag göra ngt annat vettigt !

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0