jag har vart vilsen, lisa


mediekunskap nu tror ja det heter  vi har nu

imorse vare som vanligt lite tjat och sedan kom pappa med ett bra förslag
- vill du ha skjuts till skolan?
ja tack!!!
det gick fort och allting va najs
fast mina ögon gick ju inte att öppna typ
haha och fredrik eriksson gjorde mig ganska så arg när han inte förstod vad jag frågade om
men tillslut tror jag att jag fick något hum om vad han snackade om

sedan skulle jag lämna elliots mobil till honom men de sket sig ju haha
träffade honom dock på lunchen och han fick sin kära mobil
när ja kom hem igen så gjorde jag lax!!
det var ganska gott faktiskt
för att jag har gjort den liksom!
dåliga är att jag luktar lax på fingrarna haha gud

Parken - jag har vart vilsen, lisa
http://www.youtube.com/watch?v=VZmI8iE7nYA&feature=related

Parken - åt helvete med himlen
http://www.youtube.com/watch?v=g-5S6xCPGwY&feature=related


två mycket bra låtar och ni bara måste ta er en titt på dom!


jag har grubblat ett tag över hur man bloggar via mobilen..
men jag förstår inte riktigt hur man gör
sug på de alltså
någon som vet hur man ska gå till väga?

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0