jag mår inge bra, jag har slutat utvecklas

( skrev klart inlägget och märkte att de blev ett långt men
de har inte kommit något sånt på ett tag så hoppas ni läser hela :) )


gårdagen började med att jag vaknade ganska tidigt
och upptäkte att garage salen var inställd p.g.a. regn
gött tänkte jag och fortsatte att dega vid datorn

typ vid 5 så är jag väl inne i stan och träffar emma och my
länge sen ja träffa den bruden! my då alltså <3

sedan drog ja och emma runt i stan
massa hände och några blattar ville råna oss
sedan kom mikkis och vi åkte hem till emma
tacosen va stört god och vi missade hennes hållplats
så vi fick gå i 20 min om inte mer hem haha
emma skulle bada i en sjö vid en golfbana XD
sedan hittade hon en katt som hon ville ha med hem
de ville inte katten och sprang iväg
och efter sprang emma hahaha

till slut kom vi hem och efter maten och lite GH så däckade emma stenhårt
ja och mikkis låg vakna till typ 3 eller något och snackade bröst
( de va typ de enda vi snacka om ? )

på morgonen vare segt
fast ja va inte bakis och de va najs :D
fick sjuts till majorna av mikkis och hennes mammi :D
och du ska inte oroa dig, det kommer ordna sig
det gör det alltid ! även om de tar lång tid <3

ta mig med storm
få mig till en annan plats


påväg hem till mamma kom ja på att ja skulle till pappa idag
så jävla mycket mer värt att sega hos pappa än hos mamma

just det på onsdag, efter klockan 4 så finns inte tingeling mer
hon ska avlivas ( fan va hemskt det låter )
men det kommer bli bättre nu
för kattstackarn mår fan inte bra

kommer säkert ångra allting efteråt

värsta är att jag ska vara med när hon avlivas
hur fan ska ja klara av det liksom ?
får fan tårar i ögonen bara ja tänker på det
jag och mamma kommer stå där och lipa
vi är verkligen jätte bra på att gråta
( herregud )

nu sitter jag iaf i min säng hos pappa
äter glass för ja hittade inget annat
att äta och glass är gott!

jag måste verkligen byta musik i min virtuella ipod här
på bloggen haha markus har gjort sitt liksom.

vad sägs som lite the perishers och coldplay?
en och annan håkan låt och en lugn tiger lou låt?
tror de skulle passa in i det gråa här..

grått är verkligen en fin färg har jag kommit fram
den är lugn liksom, man blir lugn av det, jag blir lugn av den

josefin, låtarna du la upp på din blogg är jättefina! 
specc den i mitten!  

största rädsla i livet : att bli som mina föräldrar
-
det kommer du inte
lugna dig
du är en enskild individ.
<33333

nu ska jag kolla på ett avsnitt av greveholm eller något annat mysigt

det är faktiskt skönt att sova själv.
att inte dela på något är väl bäst?

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0