jag vet inte vem jag är men jag vet att jag ska bada 14 över

jag har märkt en rolig sak
nu när jag inte skriver 5 inlägg om dagen typ
så har jag fått mer och mer besökare
jätte konstigt verkligen haha

och mina linser har kommit idag
ska till ica maxi i mölndal och hämta dom sen
ahhahaha
får la dra av 500 från mitt studie bidrag elelr ngt
värre än så kan de väl inte vara?

igår fikade jag med massor
b.l.a mikkis och andrea! dom är bra

emma kommer hem om 4 dar
det känns jätte tomt utan henne

det har gått knappt en vecka..
och allt känns jätte konstigt verkligen
gud..

sedan vill jag ha en egen lägenhet med!!!!
tänk att bo själv och fixa i sin egna lägenhet
och ha dit kompisar och dom kan sova över
och ingen jävla förälder som säger till en vad
man ska göra och vad man inte ska göra
gud det är befrielse!

nu ska jag bada, inte 14 över iof :(

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0