lejon

Det fåfänga och karismatiska Lejonet styrs av magnifika solen. Tack vare styrkan i sin härskarplanet har hon en förmåga att trollbinda människor. Tyvärr kan den talangen göra henne till en stroppig besserwisser. När Lejonet visar upp sig från sin bästa sida är hon ett spinnande knyte av charm. Men hur oemotståndligt än detta snedögda kattdjur kan verka så bör man inte glömma bort att de sylvassa klorna kan döda när det passar.

det är helt stört hur läskigt det är när folk känner en bättre än en själv
åh gud det är så läskigt

idag försov jag mig
så jag och fru sjukanmälde första lektionen
min latte smakar skit med

jag vill inte bo hos mamma
igår när jag skulle gå och lägga mig så
upptäcker jag att tingeling har kissat i min säng
igen
jag fick sova i elliots säng
asso jag har fan inte ens en säng där längre!
ikväll kommer elliot hem också och jag vill fan inte ligga och sova i kiss.

HUR MYSIGT PÅ EN SKALA ÄR DET LIKSOM?

funderar starkt på att ringa till pappa och typ börja lipa
och säga att jag inte jag bo hos mamma för att
katterna kissar ner hela lägenheten

katterna måste ut
och städning på HÖG nivå måste ske snarast
för att jag och elliot VILL bo hos mamma!!

nu ska vi snart äta kl 10:45

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0