mitt hjärta har en frusen inneboende

har precis tillbringat minst 10 min på golvet med mig katt
sedan dissade hon mig för ett snöre 
nu är mina mjusikbyxor täckta av katthår haha


katten misha

det är väldigt mysigt att ligga på golvet faktiskt
har ni tänkt på det? eller ni kanske inte är så konstiga som jag haha
ett rent golv. dator och kaffe
det är mysigt asso
känner mig med ett med jorden då
som att det bara är det stora jordklotet och jag
jag ligger på den och kramar den..

och kan inte alla som läser min blogg kommentera ett hej och självklart skriva sitt namn :D

peace

Visa ord
Postat av: JOSEFIN

hej





hahah

men ah det visste du redan

och du är heelt störd men så underbar... GOLV? hahah.

2008-10-14 @ 23:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn
Postat av: emmaj

hej

2008-10-15 @ 19:28:00
Postat av: amanda (mandyyy på bdb haha)

hej hej gillar din blogg. hejdå!:)

2008-10-15 @ 21:37:05

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0