Och du undrar vem som kysser henne nu.

Och du undrar vem, vem om inte du.
På läpparna, du kallar dina. Det gör ont att veta, och lika ont att undra.

idag har vart en bra dag
humöret har vart najs

träffade emma en stund efter skolan
och jag älskar oss
när det bara är vi två
snackar om allt och inget
eller bara är tysta
det är ett guldkorn i livet!

hämtade ut tiger lou biljetterna idag med
här kommer lyckan för oss ( mig och josefin då )

jag har dock inte gjort klart engelskan
och jag var inte när den ska vara inne egentligen

åkte hem till pappa och åt och dracka kaffe
plus pluggade bara pyte lite matte
men de känns ändå bra inför provet imorgon


min lillasyrra har skrivit en jättefin dikt!
( eller hon sa att det bara är en vanlig text )

om du var en bil kunde jag lägga dig på skroten
om du var gräs kunde jag klippa dig
om du var en pinne kunde jag bryta dig
om du var ett papper kunde jag riva sönder dig
om du var en ballong kunde jag smälla dig
om du var ett bananskal kunde jag slänga dig i komposten
om du var en bänk kunde jag såga ner dig
om du var en stoppskylt kunde jag strunta i dig

lillasyrran är poeten asso!!

nu ska jag kolla på tv och dricka te

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0