sug

dagen börjar med försovning
underbart naaaat*

möter upp frugan på ullevi södra iaf
sedan skolkar vi historian och har sedan
mediakunskap om jag inte har heelt fel

dagen var väl bra
hjälpte josfin och emelie lite med matten
känns som jag förstår matten och jag är sjukt stolt för det!

följde med vic till bibblan och sen gick vi till subway och åt lite
hon tog en as fin bild på mig idag
tkr jag då haha

du får gärna skicka den sen!

började gråta när jag kom hem sen
verkligen stört böla
orkar inte det asso
ringde till elliot och han kom hem kl 6
och så började han också gråta haha
bara på grund utav att vi nu har bestämt att tingeling ska avlivas
det är bäst för oss alla
och specc för henne.
hon mår verkligen inte bra

sedan är det klart att min faster har lungcanser
känner verkligen att livet leker nu

helvete
hela pappas släkt kommer dö i facking cancer
kolla här:
min farbror har haft prostatacancer
min farfar dog i lungcancer
min farmot dog i lungcancer
min yngsta faster har haft bröstcancer
och nu har min äldsta faster lungcancer
snart kommer väl pappa få det
sedan jag
och sen är alla döda

blev så glad över att mamma sa att hon verkligen ska sluta röka nu
hon vill inte få cancer sa hon
hon har äntligen förstått det
det kommer närmare och närmare för varje bloss hon tar!
och jag vill fan inte att min egna mamma ska dö
shit börjar stört lipa bara jag tänker på det

min lillebror bah : innanför dehär fettet så känner jag magmuskler
älskar honom ibland


nu ska jag peppa med glass och te och inför mattelektionen imorgon bitti
nooot*

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0