Tack Göteborg, ni är kärlek för mig!

en väldigt bra dag

började med försening till grafiska
fick redovisa mitt arbete, sedan var
resten av lektionen som en WS
och jag kände hela lektionen att jag
valt fel inriktning. fick panik och kändes
som jag skulle börja gråta
fyfan


efter skolan så åkte ja josefin victoria
in och träffade anna sen mikkis och vi köpte
biljetter till navid som spelar på sticky den 18 okt :D
fett gött asso sedan skulle vi beställa biljett till
lasse lindh med så bah säljer dom de bara på ngn
cp sida på nätet haha orka

seen träffade ja flera gays och sen drog alla
och de blev bara ja och emma kvar
så vi drog runt i stan och kollade kläder
storlekarna ska vi inte ens prata om
hatar att allting ska sitta fel och allting blä

sedan blev det mörkt och klockan va helt plötsligt 7
så tog bussen med emma till järntorget och sen åkte vagn
en hållplats istället för att gå haha fetto är ja :)

ikväll har jag kommit fram till att jag älskar göteborg
okej det visste jag innan med
men det är så fint på natten
med alla gula lampor och allt
tänk bara hur det blir på julen
med tusen lampor runt i hela stan
alla ljuseb på liseberg
kulorna i trädet vid brunnsparken
åh gud vad fint det är!




åh jag älskar älskar älskar göteborg

jag hatar trasselet på hörlurarna när man tar upp dom ur fickan
fan va irriterande det är!

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0