vad jag kunde blivit

ja imorgon ska jag tydligen på 80tals fest haha
herregud
pumps och benvärmare
hur fan ska ja kunna gå rakt? hahahah

och jag tror det var när jag skulle leta efter
mina hörlurar som jag fastnade i skåpet med massa
gamla skolsaker från 0an till 3an
vi fick skriva dagbok under den tiden och den läste jag
inläggen var jättefult skrivna och stavfel överallt
innehållet var antiingen om skolan, julian ( killen ja va kär i )
eller om hur jobbigt allting var
och när ja tänker tillbaka på den tiden så hatade jag verkligen
allting när jag var liten. hemma var det as jobbigt
specc hos pappa och framför allt på kvällarna

oj oj oj jag kommer ihåg den rädslan varje kväll, varje kväll
kommer också ihåg att jag hade någon jätte konstig
rädsla över att föräldrarna ska somna före en själv.
jag hatade ( HATADE ) när pappa somnade i soffan
och höra hans snarkande idag kan få mig tillbaka
till min barndom när det bara var han och jag i en liten 2a i lunden..
när jag var liten trodde ju jag att alla föräldrar var sånna..
mamma gömde det väldigt bra
men när hon och ulf skillde sig när jag skulle börja 7an
så förstod jag varför dom gjorde det



jag har alltid vart den som vart lite utstött i skolan
alltid
när jag var liten trodde jag det var något seriöst problem med mig
varför ville ingen vara med mig liksom?
var jag så hemsk?
och har man inga kompisar
då är man ingenting
det är verkligen så!

sen i 7an så sket sig allting
mamma skillde sig vi flyttade till mölndalsvägen
ja träffade inte pappa på ett år
resten av högstadiet var många upp och ner
det är förfärligt att tjejer inte kan knulla runt utan att bli kallade för slampa!!!

och för ett år sen hände det bästa som hänt i hela livet
gymnasiet!
en heelt ny start
att få vara någon hela annan eller att bara få visa vem man egentligen är
det var nog precis vad jag behövde

nu skrev jag ner hela mitt liv kändes det som
men ibland får man väl öppna sig eller något

jag var ett ensamt barn och nu är jag omringad av människor jag älskar!
känns helt underbart!

nu ska jag ta te sedan lyssna på coldplay och sova!

peace

Visa ord
Postat av: josefin

jag hatade ( HATADE ) när pappa somnade i soffan

och höra hans snarkande idag kan få mig tillbaka

till min barndom när det bara var han och jag i en liten 2a i lunden..







OKEJ JAG HADE SAMMA RÄDSLA

man ba åååh nej nu somnade dom nu MÅSTE jag somna DIREKTTTT!!!!



OCH! När fan bodde du i lunden? Jag bodde ju också där med pappa när jag var liten!!!!

2008-10-03 @ 08:08:02
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0