vi gör morgondagen

efter skolan åkte ja och vic till ( hahaha tänkte skriva bilddagboken haha )
biblioteket och lånade bäcker till svenskan. haha

jag ska då läsa om huckelberry
har alltid undrat vem håkan sjunger om .. kanske får svaret nu

efter det sa vi hejdå och ja åkte till vasa
träffade emma, mikkis, kentan och sen kom john och skrämde mig haha
sedan fick jag kaffe på mina byxor med!
det var fint!!
näää det är as fult faktiskt
delade en chokladboll med

och det är ngt bra som kommer hända mig snart
de sa horoskopet iaf


sjärnfall, sjärnfallet är jag och du är himlen jag föll från idag

iaf som ni säkert har märkt är det en del uppdateringar här i bloggen
om vi tar nyheterna i ordning:
1. en digital klocka har satts in längst upp till vänster
2. sedan har ja lagt till ett ordspråk som en rullande text
3. en omröstning i bloggen ( RÖSTAAAAA)
4. sedan ahr ja ändrat ipoden igen
sen har jag även ändrat " sök i bloggen " till " leta i bloggen"
och självaste " sök - knappen " har jag ändrat till
" leta- knappen " haha kände att det var lite busigt sådär!

nu ska jag kissa och sedan bada
inte kissa i badvattnet hahaha uih

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0