my namn is

jag måste bara berätta om min helknasiga dröm.

jag skulle åka spårvagn.
så när man klev in på spårvagnen var allting upp och ner typ.
Stolarna var oranga, det var gardiner och det var trasmattor på golvet.
det kändes som man kom in i en annan värld.
alla spårvagnar var annorlunda också
och det var föraren som hade gjort allt
en förare som jag gillade bäst hade gjort alla stolar osv
mycket mindre så det kändes som man kom in i dvärg landet typ ahah.
så satte jag mig ner och då kom en klasskompis till mig med en tårbit
och sa "vill du provsmaka västtrafiks tårta?"
"javisst" sa jag och tog en bit, tackade och sen försvann han
vissa vagnar kunde man sova på också och det var textil överallt
och det var så varm och mysigt på vagnen, kändes som sommar..
sen vaknade jag utav att pappa kom in och sa att han hade satt på tevatten.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0