enkelt




Jag är verkligen skit trött, vilket kan bero på att jag var uppe till halv 4 igår och gick upp kl kvart över 9 idag. så jag ska nog borsta tänderna och gå och lägga mig nu. även fast jag har lov haha fan va fail. jag ska sova i lovisas stora säng. herregud vad skön den är!!

och jag har kommit på att jag bara skriver blogg när jag är ledsen eller lugn. är jag glad och uppspelt känns det inte som om jag kan formulera mig rätt eller få sagt de jag vill säga.

harrypotter är så spännande. det ska jag lyssna på nu. men först kissa och tänderna. för man vill ju inte gärna ha hål liksoooom!

peace

Visa ord
Postat av: victoria

och man vill ju inte riskera att kissa ner sig för att man inte gick på toa på kvällen.



fortfarande en tvångstanke,

dom kan dö

2009-02-10 @ 23:22:29
URL: http://victoriajalneskog.blogg.se/

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0