those really where the days



för att jag inte är samma person som då. för att ni har kommit närmre varandra. för att vi inte klickar med varandra längre. för att jag vet inte. för att det är dåligt. för att ni heller inte pratar med mig. för att jag orkar inte ta tag i allt. för att jag vet inte..

för allt var nytt. för att allting var spännande. jag undrar verkligen ifall jag skulle klippa mig och ha mina fula baggyjeans igen så om allting skulle vara som det var då. och om dom bara ville bytta tillbaka skolan som den var. jag mår verkligen psykiskt dåligt varje gång jag går in och inte ser sofforna på andra planet..
peace

Visa ord
Postat av: j

jag önskar också att allt var som hösten 2007

jag önskar också att sofforna fanns kvar

jag önskar också att saker var mer som det var och mindre som dom är

jag önskar också att saker inte var så cp som allt blivit



maija du borde komma tillbaks till skolan.

det är jobbigt att ta tag i allt, men det måste göras. du klarar det om du bara tar tag i det. lovar. och det enda jag får ut av jonas lektioner är irritation, men jag går dit ändå, gör det du också. ta tag i måstet så blir det mindre måsten till slut.



creamnose du klarar det.



puss j.

2009-02-24 @ 09:30:28

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0