and the world spinns madly on



jag sitter helt tyst för mig själv vid datorn
och jag känner att någon är bakom mig
sedan känner jag en hand som försiktigt tar mig på axeln
jag vänder mig om och får se dig där
du frågar om det är ngt som är fel
och jag känner att jag ser ut som ett frågetecken
du sätter dig gränsle över mig och kysser mig ömt som du brukade göra
där sitter vi på golvet och jag har sängen som ryggstöd
känns som att hela världen skulle kunna gå under
men vi skulle fortfarande överleva och ha det bra
jag stryker dig på ryggen
vi sitter på golvet och bara kramas
det behöver inte vara massa ord mellan oss
du ser att jag är förstörd
men du insisterar på att hjälpa mig
vi lägger oss i sängen
benen är slingrade runt varandra
ingenting kan bli bättre.
sedan vaknar jag upp ensam

allt är fantasi
fantasi om det förflutna och jag drunkar i en liten pöl

peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0