bästblogg :D eller oj mena gästblogg



emmap is in tha blooooogg
första gästbloggen som mirre är med om
jag med HEHHE... iaf, så skriver jag lite oseriösare än mirre.
mirre sitter bredvid mig nu, hon skrattade nyss åt mig
för att mikaela ställde sig på mina tår
så sa jag: ajajaj du står på mina tår haha
de va kul.

mirre är min bästis
hihi ja det är hoooo00OOON :)
vi äter mat
vi gör mat
och vi äter mat
mat. mat mat mat mat mat mat.
mat är gott
mat är bra
mat är bäst
mat är gott med läsk (till)
jag ska skriva ett jättelångt inlägg
så ingen orkar läsa
fast jag tycker alltid att det jag skriver är kul
när jag är på bra humör, och det är jag nu
för morgan är världens sötaste på lets dance

MEN IAF, tbx till mirre
mirre är tjock <3
men hon har vänner ändå.
mirre är jobbig <3
men hon har mig ändå.
eller vi är vänner ändå HEh.hh....

jag och mirre är mer allmänbildade än mikaela kom vi just fram till
nu blev mirre lite lack för att jag skriver så mkt.
filot.
pilot hiHIhihi
HAHAH mirre sa ton ist för tån XD aa careface
snart.. eller aa. i april har vi känt varandra i ett år
då ska vi äta jättemycket mat
för vi älskar mat
och vi älskar varandra
och ja, jag älskar dig miranda.
jätte mycket!
du betyder, och vi är bäst tillsammans.
och vi har vart med om otur och tur, typ som.....
när vi fick skit i somras, otur, fast mest dumma i huvet egentligen
och otur i flumeride, men oxå det ROLIGASTE hahahah så kul.
tur för vi alltid har pengar till cheese, och tur att vi är vänner.
bästa turen.

för vad hade emmap gjort utan en mirre som piggar till allting lite extra med en korkad kommentar eller kanske ett lokomotiv i sin leksaksaffär?! du fattar inte hur glad du kan göra mig. ibland vill jag bara springa fram och krama dig tills du dör, fast de gör jag aldrig för jag vill inte att du ska dö!!!!!11ett men man vet alltid att man har nån att ringa om man vill käka lite mat och prata lite små probs. mhh man vet att du är en friend, my best till och med.
mhmhmmm... kärlek och vänskap, på ett otroligt bästis vänskapligt sätt.
<3

peace _ over and out hälsn. emmap (the one and only - blue)

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0