Skapar avtryck mot din panna, så det finns lite utav mig på dig. Kontrasterna mellan du och jag



jag brukar läsa mina sparade medelande innan jag somnar
det är tryggt

och jag har fått victorias sjukdom
stört ont i brösten under mensen
känns som två utåtstående blåmärken

klockan är nu 05:31 och jag har inte sovit
istället har jag lyssnat på musik och kollat på videos och serier
och självklart gjort om bloggen som ni kanske ser
jag bara älskar den!!!

snart vaknar lovisa och helle
då ska vi hjälpa louise med alla hennes 1234 saker
det kommer bli fett tomt här sedan

rabarber yogurt, tunna bananskivor, ngra nötter, krossade linfrön
verkligen jättegott kl halv 6 på morgonen


peace

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0