take my body close

gotta say mhhm mhhmm

Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra med mig själv. Inte när jag bli sånhär. En sån person som inte riktigt kan gå vidare. Jag hatar att jag alltid är så patetisk! "Det kanske finns en liten chans kvar."

you can´t go back now
och jag vet det så väl
det är väl det som gör så ont



jag visste från början att det skulle bli såhär
ändå gör jag såhär mot andra och mig hela tiden
verkligen hela tiden

jag är omringad av kärlekspar känns det som
som är så förälskade i varandra
de ser ingen annan
jag kanske saknar det, inte personen

jag har inte lagt upp en enda bild på bdb för iår heller
känns skönt
för jag är tom och stel nu
varför ens bry sig?

peacefulman


Visa ord
Postat av: Lovisa

Jag vet precis hur du känner Mirre, precis..fan jag orkar inte..

2009-01-08 @ 15:20:55
URL: http://silkee.blogg.se/
Postat av: emmab

du skriver brabrabra,

du drar orden ur min mun typ.



känner samma...

2009-01-09 @ 17:55:21

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0