i look at you and i know




jag hatar kärleken. jag vill inte ha något med den att göra. men ändå allt. man bara tappar folk utav det. är man riktigt involverad i kärleken så finns ingen annan förutom sin käraste. och vad händer då med sin bästa vän? den man brukade göra allt med. jag har funderat på det där jävligt länge nu. tänk om du är singel när du är 30 och alla dina kompisar har partner. vem ska du umgås med? de vill bara vara med sin partner. de kanske bor tillsammans med. då blir det dom och inte ni längre. de ska få vara lyckliga..
jag och hon hade en bästis. de blev involverade i kärleken. och nu är vi själva. vi är leftovers. hur det känns? det känns som tusen nålar på hjärtat. och hjärtat är ömtåligt vetni.

peace


Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0