välkommen till gbg



sitter och lyssnar på en låt som josefin gjort
och jag har inte missat
02:02
03:03
04:04
jag borde sova

välkommen till gbg
det är här allting händer
det är här allting sker
för om du inte tror mig så besök oss nu
vårt enda mål är att ha fett med kul
du kommer inte bli besviken jag lovar och svär
du kommer inte ångra dig såfort du är här 
våra liv är helt fucked up men vi tare kallt 
tillsammans har vi det jävligt ballt 


först har vi miranda men vem kallar henne det
mirzsh mirre chai ohyeah 
tjejen har inte många rätt 
det är hon som spyr på buss 21 

einstein ohyeah det är jag 
säger korkade saker varje dag 
det är inte sant vad vi hittar på

i gettot strax norr om göteborg
ah just det toslanda heter det men spela roll
där bor ett gäng dom är onormala
yttelrigare kaniner har väl missat det
tillsammans med fyllepose långt från helt
erika och sagge hon bor också där
låsa upp mobiler varje dag hon lär

i mölndahl bor vår lilla fejkbrat slem
till henne vill alla alltid dra hem
nyckterisk och träningsnarkoman hon är
men inom henne finns något annat jag svär

det finns andra coola i götet såklart
men de tas inte upp i denna tonart
vi är ju det bästa någonsin
5 utav 5 toasters BENJAMIN

välkommen till gbg
det är här allting händer
det är här allting sker
för om du inte tror mig så besök oss nu
vårt enda mål är att ha fett med kul
du kommer inte bli besviken jag lovar och svär
du kommer inte ångra dig såfort du är här 
våra liv är helt fucked up men vi tare kallt 
tillsammans har vi det jävligt ballt 

våra helger är fyllda med party och chill
joina oss när ni vill ute inne upp och ner
vi är överallt oss vi ser
vi langar partyt utan oss är det dött
vi käkar både fallafel och kebabkött
choklad kan vi inte leva utan men var lung vi krossar inte rutan!!!
det finns en väldigt hög nivå vi nästan alltid brukar nå
jumpstyle rave eller bara stört
det måste vara någon utav oss du har hört
skratta hela dagen lång
eller sjunga falskt till en sång
springa runt på stan chilla med vp hela dan

välkommen till gbg
det är här allting händer
det är här allting sker
för om du inte tror mig så besök oss nu
vårt enda mål är att ha fett med kul
du kommer inte bli besviken jag lovar och svär
du kommer inte ångra dig såfort du är här 
våra liv är helt fucked up men vi tare kallt 
tillsammans har vi det jävligt ballt 

peace

Visa ord
Postat av: josefin

hahah mjaa lite småfel där du ;)



och what's up med att både du och vic har blivit AAAH DNE ÄR 22.22 nu ? haha :) eller är det bara vic? ah ja venne. :)



JAG HAR INGEN STEN.

2009-01-22 @ 08:27:43
URL: http://metrobloggen.se/josefejn

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0