hey shut the fuck up boy you start to piss me off



jag fyller år om 2 dar. och jag är hemma och lyssnar på twilight. jag är så glad över att detta inte är mitt sista sommarlov. för det enda jag gör är ingenting. jag har inte gjort ett piss på 2 månader. och om mindre än 1 månad är allt över. ska jag vara ärlig längtar jag lite till sommaren är över. allt har liksom sakta men säkert gått åt pipsvängen! förra året var allt så annorlunda. alla umgicks med alla. nu är alla bara så jävla upptagna hela tiden. verkligen hela tiden. ingenting kan vara spontant p.g.a trötthet, jobb, annat planerat. man måste planera allting 3 veckor i förväg. och jag kanske inte ens kommer till pride iår. vad faan är det som händer?

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0