then look back at him



det här är lite ovant för mig, det står att jag är 18 över allt på alla hemsidor. och alla sägergrattis och jag är medveten om att jag är 18. men känner ingen skillnad.. verkligen ingenting. som jag aldrig gjort när jag fyllt år.. ganska besviken är jag. man kan väl ändå få känna att man mognat ett år eller något. så det känns lite sådär.. poff. men inget poff här inte. kul att jag har slutat bry mig om födelsedagar redan när jag är 18. haha fan. kommer ihåg när man var liten då julen och födelsedagen var de bästa dagarna på hela året! om några timmar ska jag träffa elin på centralen sedan ska jag käka middag med mamma pappa mikaela och inka. på ett indiskt ställe. GOTTIS. sedan ska vi dra ut på kontiki där P5 records spelar. känns bra.

Visa ord

Prata ut här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen :)

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Dina visa ord:

Trackback
RSS 2.0